Booost z długofalową kampanią dla Abra Meble

Agencja Booost (Grupa S/F) rozpoczęła długofalowe działania dla marki Abra Meble. Cała kampania oparta jest o big data i hiperspersonalizowany przekaz kierowany do konsumentów w czasie rzeczywistym. Głównym celem działań jest zwiększenie sprzedaży. Klient będzie się rozl...
Łucja Gdala, Managing Partner w Booost (Grupa S/F)

Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach medi...
Sławomir Kornicki, Managing Partner i Chief Data Officer w Booost (Grupa S/F). 

Od 20 lat związany z rynkiem reklamy online w Polsce. W latach 1998 - 2000 zajmował stanowisko Media Executive w dziale  mediowym agencji reklamowej Euro RSCG (Grupa Havas Media), gdzie był odpowiedzialny za pierwsze kampanie internetowe prowadzone na polskim rynku. W la...
Powstaje Booost. Agencja uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketing.
Po bardzo mocnym początku roku i silnych perspektywach na kolejne kwartały (szacowany wzrost przychodów o 21,4% r/r), Grupa S/F przyspiesza realizację strategii digitalizacji usług w oparciu o dane. Dzięki nowej inwestycji, już od tego kwartału przy wdrażaniu kampanii bę...
1
2