Booost (Grupa S/F) dla Tomi.pl

Agencja performance marketingu Booost z Grupy S/F rozpoczęła obsługę kampanii digitalowych dla Tomi.pl - sklepu z artykułami dla dzieci.
Booost (Grupa S/F) wygrywa przetarg na kampanię dla PGE Obrót

Agencja performance marketingowa Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii dla PGE eSklep (sklep.gkpge.pl) oraz dla nowej platformy Fachowcy. Projekt obejmuje realizację kampanii leadowych i sprzedażowych w mediach digitalowych oraz anali...
The Digitals i Booost Partnerami Merytorycznymi Akademii Leona Koźmińskiego

Dwie spółki z Grupy S/F - The Digitals i Booost - rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako Partnerzy Merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.
Piotr Hurnik Business Development Directorem Booost (Grupa S/F)

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.
Sukces kampanii zależy od danych

Sukces kampanii zależy od wielu czynników, za które odpowiedzialne są działy sprzedaży i marketingu. Jednym z nich jest efektywna strategia zarządzania danymi, umożliwiająca dostosowanie komunikatów do oczekiwań potencjalnych klientów we wszystkich możliwych punktach kon...
Marketerzy, chrońcie swoje budżety digital

Firmy wydają olbrzymie pieniądze na zabezpieczenia przed atakami hakerów. Jednocześnie te same przedsiębiorstwa zasilają kieszenie hakerów. Jak to się dzieje? Artykuł ukazał się w magazynie Media&Marketing Polska. 
Łucja Gdala podsumowuje 2018 rok 

Łucja Gdala, Managing Partner agencji Booost (Grupa S/F), dla serwisu wirtualnemedia.pl podsumowuje rok 2018 w branży marketingu internetowego oraz prognozuje co może przynieść rok 2019. Pełną treść podsumowania można przeczytać na stronie serwisu: 
Anna Lipińska na czele zespołu plannerskiego

Anna Lipińska objęła stanowisko Media Directora w Booost - agencji performance marketingu należącej do Grupy S/F. Lipińska pokieruje zespołem plannerów i będzie odpowiedzialna przede wszystkim za współpracę z wydawcami i realizację kampanii.
Booost z kampanią dla elektronarzędzi GRAPHITE

Na początku października wystartowała kampania promocyjna elektronarzędzi GRAPHITE, marki należącej do Grupy Topex. Za przygotowanie strategii i zakup mediów odpowiada agencja Booost (Grupa S/F). Działania w ramach kampanii potrwają do końca miesiąca.
Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
Booost (Grupa S/F) dla Tomi.pl

Agencja performance marketingu Booost z Grupy S/F rozpoczęła obsługę kampanii digitalowych dla Tomi.pl - sklepu z artykułami dla dzieci.
Booost (Grupa S/F) wygrywa przetarg na kampanię dla PGE Obrót

Agencja performance marketingowa Booost z Grupy S/F została wybrana przez PGE Obrót jako wykonawca kampanii dla PGE eSklep (sklep.gkpge.pl) oraz dla nowej platformy Fachowcy. Projekt obejmuje realizację kampanii leadowych i sprzedażowych w mediach digitalowych oraz anali...
The Digitals i Booost Partnerami Merytorycznymi Akademii Leona Koźmińskiego

Dwie spółki z Grupy S/F - The Digitals i Booost - rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako Partnerzy Merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.
Piotr Hurnik Business Development Directorem Booost (Grupa S/F)

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.
Sukces kampanii zależy od danych

Sukces kampanii zależy od wielu czynników, za które odpowiedzialne są działy sprzedaży i marketingu. Jednym z nich jest efektywna strategia zarządzania danymi, umożliwiająca dostosowanie komunikatów do oczekiwań potencjalnych klientów we wszystkich możliwych punktach kon...
Marketerzy, chrońcie swoje budżety digital

Firmy wydają olbrzymie pieniądze na zabezpieczenia przed atakami hakerów. Jednocześnie te same przedsiębiorstwa zasilają kieszenie hakerów. Jak to się dzieje? Artykuł ukazał się w magazynie Media&Marketing Polska. 
Łucja Gdala podsumowuje 2018 rok 

Łucja Gdala, Managing Partner agencji Booost (Grupa S/F), dla serwisu wirtualnemedia.pl podsumowuje rok 2018 w branży marketingu internetowego oraz prognozuje co może przynieść rok 2019. Pełną treść podsumowania można przeczytać na stronie serwisu: 
Anna Lipińska na czele zespołu plannerskiego

Anna Lipińska objęła stanowisko Media Directora w Booost - agencji performance marketingu należącej do Grupy S/F. Lipińska pokieruje zespołem plannerów i będzie odpowiedzialna przede wszystkim za współpracę z wydawcami i realizację kampanii.
Booost z kampanią dla elektronarzędzi GRAPHITE

Na początku października wystartowała kampania promocyjna elektronarzędzi GRAPHITE, marki należącej do Grupy Topex. Za przygotowanie strategii i zakup mediów odpowiada agencja Booost (Grupa S/F). Działania w ramach kampanii potrwają do końca miesiąca.
1
2