Sukces kampanii zależy od danych

Sukces kampanii zależy od wielu czynników, za które odpowiedzialne są działy sprzedaży i marketingu. Jednym z nich jest efektywna strategia zarządzania danymi, umożliwiająca dostosowanie komunikatów do oczekiwań potencjalnych klientów we wszystkich możliwych punktach kon...
Marketerzy, chrońcie swoje budżety digital

Firmy wydają olbrzymie pieniądze na zabezpieczenia przed atakami hakerów. Jednocześnie te same przedsiębiorstwa zasilają kieszenie hakerów. Jak to się dzieje? Artykuł ukazał się w magazynie Media&Marketing Polska. 
Łucja Gdala podsumowuje 2018 rok 

Łucja Gdala, Managing Partner agencji Booost (Grupa S/F), dla serwisu wirtualnemedia.pl podsumowuje rok 2018 w branży marketingu internetowego oraz prognozuje co może przynieść rok 2019. Pełną treść podsumowania można przeczytać na stronie serwisu: 
Anna Lipińska na czele zespołu plannerskiego

Anna Lipińska objęła stanowisko Media Directora w Booost - agencji performance marketingu należącej do Grupy S/F. Lipińska pokieruje zespołem plannerów i będzie odpowiedzialna przede wszystkim za współpracę z wydawcami i realizację kampanii.
Booost z kampanią dla elektronarzędzi GRAPHITE

Na początku października wystartowała kampania promocyjna elektronarzędzi GRAPHITE, marki należącej do Grupy Topex. Za przygotowanie strategii i zakup mediów odpowiada agencja Booost (Grupa S/F). Działania w ramach kampanii potrwają do końca miesiąca.
Booost z długofalową kampanią dla Abra Meble

Agencja Booost (Grupa S/F) rozpoczęła długofalowe działania dla marki Abra Meble. Cała kampania oparta jest o big data i hiperspersonalizowany przekaz kierowany do konsumentów w czasie rzeczywistym. Głównym celem działań jest zwiększenie sprzedaży. Klient będzie się rozl...
Łucja Gdala, Managing Partner w Booost (Grupa S/F)

Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach medi...
Sławomir Kornicki, Managing Partner i Chief Data Officer w Booost (Grupa S/F). 

Od 20 lat związany z rynkiem reklamy online w Polsce. W latach 1998 - 2000 zajmował stanowisko Media Executive w dziale  mediowym agencji reklamowej Euro RSCG (Grupa Havas Media), gdzie był odpowiedzialny za pierwsze kampanie internetowe prowadzone na polskim rynku. W la...
Powstaje Booost. Agencja uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketing.
Po bardzo mocnym początku roku i silnych perspektywach na kolejne kwartały (szacowany wzrost przychodów o 21,4% r/r), Grupa S/F przyspiesza realizację strategii digitalizacji usług w oparciu o dane. Dzięki nowej inwestycji, już od tego kwartału przy wdrażaniu kampanii bę...
Piotr Hurnik Business Development Directorem Booost (Grupa S/F)

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.
Sukces kampanii zależy od danych

Sukces kampanii zależy od wielu czynników, za które odpowiedzialne są działy sprzedaży i marketingu. Jednym z nich jest efektywna strategia zarządzania danymi, umożliwiająca dostosowanie komunikatów do oczekiwań potencjalnych klientów we wszystkich możliwych punktach kon...
Marketerzy, chrońcie swoje budżety digital

Firmy wydają olbrzymie pieniądze na zabezpieczenia przed atakami hakerów. Jednocześnie te same przedsiębiorstwa zasilają kieszenie hakerów. Jak to się dzieje? Artykuł ukazał się w magazynie Media&Marketing Polska. 
Łucja Gdala podsumowuje 2018 rok 

Łucja Gdala, Managing Partner agencji Booost (Grupa S/F), dla serwisu wirtualnemedia.pl podsumowuje rok 2018 w branży marketingu internetowego oraz prognozuje co może przynieść rok 2019. Pełną treść podsumowania można przeczytać na stronie serwisu: 
Anna Lipińska na czele zespołu plannerskiego

Anna Lipińska objęła stanowisko Media Directora w Booost - agencji performance marketingu należącej do Grupy S/F. Lipińska pokieruje zespołem plannerów i będzie odpowiedzialna przede wszystkim za współpracę z wydawcami i realizację kampanii.
Booost z kampanią dla elektronarzędzi GRAPHITE

Na początku października wystartowała kampania promocyjna elektronarzędzi GRAPHITE, marki należącej do Grupy Topex. Za przygotowanie strategii i zakup mediów odpowiada agencja Booost (Grupa S/F). Działania w ramach kampanii potrwają do końca miesiąca.
Booost z długofalową kampanią dla Abra Meble

Agencja Booost (Grupa S/F) rozpoczęła długofalowe działania dla marki Abra Meble. Cała kampania oparta jest o big data i hiperspersonalizowany przekaz kierowany do konsumentów w czasie rzeczywistym. Głównym celem działań jest zwiększenie sprzedaży. Klient będzie się rozl...
Łucja Gdala, Managing Partner w Booost (Grupa S/F)

Ekspert marketingu internetowego i e-commerce’u. Od ponad 17 lat wspiera marketerów w obszarach strategii digitalowych, doboru kanałów komunikacji i narzędzi cyfrowych, rozwoju sprzedaży online i technologii marketingowych. Pełniąc wcześniej czołowe funkcje w domach medi...
Sławomir Kornicki, Managing Partner i Chief Data Officer w Booost (Grupa S/F). 

Od 20 lat związany z rynkiem reklamy online w Polsce. W latach 1998 - 2000 zajmował stanowisko Media Executive w dziale  mediowym agencji reklamowej Euro RSCG (Grupa Havas Media), gdzie był odpowiedzialny za pierwsze kampanie internetowe prowadzone na polskim rynku. W la...
Powstaje Booost. Agencja uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketing.
Po bardzo mocnym początku roku i silnych perspektywach na kolejne kwartały (szacowany wzrost przychodów o 21,4% r/r), Grupa S/F przyspiesza realizację strategii digitalizacji usług w oparciu o dane. Dzięki nowej inwestycji, już od tego kwartału przy wdrażaniu kampanii bę...