Na początku października wystartowała kampania promocyjna elektronarzędzi GRAPHITE, marki należącej do Grupy Topex. Za przygotowanie strategii i zakup mediów odpowiada agencja Booost (Grupa S/F). Działania w ramach kampanii potrwają do końca miesiąca.
Z początkiem miesiąca rozpoczęła się kampania promocyjna elektronarzędzi GRAPHITE. Prowadzone działania mają charakter zasięgowy i są nastawione przede wszystkim na zbudowanie świadomości oferty oraz generowanie ruchu w sklepach partnerskich GRAPHITE i na nowej platformie zakupowej: FIXERO.COM. Aktywności są prowadzone wyłącznie w Internecie m.in. na portalach, YouTube i platformach VOD.
Obecna kampania została zaplanowana na miesiąc, zgodnie z terminem promocji. Rozwiązania zaproponowane przez Booost (Grupa S/F) odpowiadają na nasze potrzeby i są nastawione na osiągnięcie konkretnych efektów. A na tym najbardziej nam zależy przy realizacji tego projektu
- komentuje Radosław Fiślak, Dyrektor Marketingu Grupy Topex.
Za strategię i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Booost (Grupa S/F). Akcja potrwa do końca października.