Agencja Booost (Grupa S/F) rozpoczęła długofalowe działania dla marki Abra Meble. Cała kampania oparta jest o big data i hiperspersonalizowany przekaz kierowany do konsumentów w czasie rzeczywistym. Głównym celem działań jest zwiększenie sprzedaży. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.
Prowadząc kampanie w oparciu o big data wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży. Rozliczamy się z marką na zasadzie success fee, więc to jest najlepszy dowód, że jesteśmy przekonani o skuteczności naszych działań.
Łucja Gdala, Managing Partner agencji Booost (Grupa S/F).
Nie mieliśmy wątpliwości, komu powierzyć budżet na działania stricte sprzedażowe. Za agencją Booost stoją jedni z najlepszych ekspertów na rynku projektujący kampanie w oparciu o big data, które są kluczowe w całym procesie aktywizacji kupujących i maksymalizacji sprzedaży. Poza tym Booost jako jedyna agencja na rynku gromadzi dane na wyłączność. Oznacza to, że po zakończonej kampanii jesteśmy jednym właścicielem danych zebranych w trakcie działań. Daje nam to 100% bezpieczeństwa.
Grzegorz Krzypkowski, Kierownik ds. Infrastruktury IT i e-Commerce Abra Meble.